No,moje nové rozhodnutí.

2. dubna 2012 v 18:17 | KindNaomi
Milý čtenáři mého blogu, nejspíš vás není moc, ale co se dá dělat.. jak jsem se rozhodla celý 30 Day Shred, spolu s jídelníčkem zveřejnovat každý den, tak se mi to nějak nedaří. Couž. Proto jsem se rozohodla že dám konečný výsledek až po měsíci, mám na mysli měření mír, váhu. Tak vyčkejte a 24.4. 2012 se těšte na to, jak jsem to celé zvládla.

XOXO KindNaomi :))
 

Sobota 31.3.2012 - Den 6.

1. dubna 2012 v 11:27 | KindNaomi
Sobota 31.3.2012 - Den 6.

SNÍDANĚ2 knäckebroty, sýr, šunka, okurek
OBĚDchléb Moskva, sýr, šunka, plátky okurku
SVAČINA2 balení BeBe
VEČEŘEkuřecí maso, okurek

POHYB
1. pěší túra (17kilometrů)
2. cvičení s Jillian Michaels (30minut)

Pátek 30.3.2012 - Den 5.

1. dubna 2012 v 11:23 | KindNaomi
Pátek 30.3.2012 - Den 5.

SNÍDANĚ3 knäckebroty, lučina, šunka, okurek
SVAČINAjahody, kousek okurku
OBĚDbrambory, kuřecí kousky
SVAČINA250g tvarohu + Granko
VEČEŘEcelozrnný rohlík, 20g lučiny, kedlubna, eidam, šunka

POHYB
1. posilovna (60minut)
2. cvičení s Jillian Michaels (30minut)
3. procházka se psem (20minut)
 


Čtvrtek 29.3.2012 - Den 4.

29. března 2012 v 19:53 | KindNaomi
Tak omlouvám se, že jsem včerejší den přidala až dnes odpoledne, ale včera už mi na to nějak nezbyly síly :) . A tady máme dnešek neboli čtvrtek.

SNÍDANĚovesná kaše Emco (jablko a skořice)
SVAČINAbrokolice, 40g sýra
OBĚDrýže, kuřecí kousky masa
SVAČINAjahodový zákys Madeta
VEČEŘEzapečená brokolice s rýží a sýrem

Jelikož dneska bylo opravdu špatné,větrné a deštivé počasí,tak jsem se nemohla vypravit na běhání do lesa :/. Snad to bude o víkendu lepší a nic mi nebude bránit opět vyběhnout :).

POHYB
1. cvičení s Jillian Michaels (30minut)
2. procházka se psem (2O minut)

Zase zítra áhoj! :)
Pac a pusu KN! :)

Středa 28.3.2012 - Den 3.

29. března 2012 v 15:53 | KindNaomi
A jak to vypadalo dneska? Můžete se mrknout! :)

SNÍDANĚ200g tvarohu, jedno kiwi
SVAČINA2ks tmavého chleba, plátek šunky, jemně potřené máslem
OBĚD3 knäckebroty, 2 tavené sýry, rajče, mrkev
SVAČINAmüsli tyčinka (35g), jablko
VEČEŘEpangasius, brambory, zeleninový salát

S pohybem jsem trochu zaostala,ale snažila jsem se ho v rámci možností dodržet :)

POHYB
1. cvičeníé s Jillian Michaels (30minut)
2. posilovna (60 minut)

Úterý 27.3.2012 - Den 2.

27. března 2012 v 19:21 | KindNaomi
Tak stále se držím, i když je teprve durhý den :). A zde máte můj denní rozvh jídla a cvičení/pohybu.

SNÍDANĚovocný salát (jablko,hruška), bílý jogurt
SVAČINA50g tvrdého sýra, 2ks mrkve
OBĚDrizoto
SVAČINA2 balení sušenek BeBe
VEČEŘE100g vařené pohanky, 2 míchaná vejce

Zde je stejně důležitý pohyb, dnes jsem oproti včerejšku udělala menší změnu a místo do posilovny jsem vyrazila do našeho lesíku, abych si zaběhala :).

POHYB
1. běhání v lese (přibližně 40minut)
2. cvičení s Jillian Michaels (30minut)
3. procházka se psem (25minut)

Jen aby bylo jasno, během není myšlen 40ti minutový sprint! Poklus a pravidelné dýchání je ta správná cesta :).
Zdareček zítra, KINDNAOMI :)!!

Pondělí 26.3.2012 - Den 1.

26. března 2012 v 19:49 | KindNaomi
Zdareček.
Ták dámy (a pánové?), jak jsem slíbila,že vám ukážu respektive napíšu,jak vypadal můj první zdravý den :). A tady to je:

SNÍDANĚ2 plátky žitného chleba, 100g cottage, 2 malá rajčata
SVAČINA30g müsli, 125g bílého jogurtu, 1 kiwi
OBĚDtěstoviny, 2 hovězí kostky
SVAČINA1 plátek žitného chleba, banán
VEČEŘE1,5 plátku žitného chleba, 30g kvalitní šunky, 15g eidamu, 2 malá rajčata, 50g lučiny

No, a jak určitě víte, důležité jsou tekutiny, dneska jsem vypila 2,5l obyčejné neslazené vody. Ale snad neprasknu a ještě něco vypít zvládnu :).

POHYB
1. okruh posilovna (1 hodina)
2. cvičení s Jillian Michaels (30 minut)
3. procházka se psem (přibližně 20minut)

I pohyb je důležitý, povinné mám cvičení a posilování s Jillian, do posilovny chodím 3x týdně - pondělí, středa, pátek. I 2Oti minutová procházka se psem může být skvělý začátek, jak se začít hýbat! Popřemýšlejte nad sebou děvčata! Každá se chceme líbit nejen sobě, ale i klukům, kteří na nás čekají :) !!

XX KN:)!!

Mé prvotní míry

25. března 2012 v 19:47 | KindNaomi
Tak jak už jsem vám dneska slíbila, zveřejňuji (i když nerada a se studem) svoje startovní míry. Snad to bude po 30 Day Shredu lepší :).
VÝŠKA 160cm
VÁHA68,5 kg
PAŽE31cm
PRSA88cm
PAS83cm
BOKY103cm
LÝTKA40cm

Radím vám (podle Jill), aby jste své míry změřily opravdu řádně, nebo alespon' vždy na stejném místě. Jinak je vám takové ledajaké měření na nic :) . Ano, některá ta čísla jsou opravdu vysoká, ale proto jsem se rozhodla to změnit, začínám jíst a žít zdravě, kdo do toho jde se mnou? :)

Za zkoušku nic nedáte, a vždy toho můžete nechat, ale já do toho jdu s plným odhodláním!
Popřemýšlejte nad tím taky :).
Zase zítra a sledujte mé pokroky KN :)!!

Poslední příspěvek v lednu?!?

25. března 2012 v 18:53 | KindNaomi
No děcka,
můj blog jsem opravdu zanetbala a jsem si toho plně vědomá. Docela se stydím, jelikož jsem si slibovala, jak jsem budu dávat příspěvky, ale dost jsem zklamala. Nicméně, každého to na nějakou dobu omrzí, ale já se právě dostala do doby, kdy mě začalo blogování opět chybět. Ale můj dnešní příspěvek se bude týkat něčeho úpně jiného. Pokud máte taky potíže s váhou a sami sobě se nelíbíte a máme hrůzu z plavek, tak čtěte dál a zkuste se zapojit a vyzkoušet osvědčené rady.
Nejsem žádná vyžle a dala jsem si předsevzetí do léta-července zhubnout na váhu 55kg. To máme čtyři měsíce času. A ze své nynější váhy budu muset zhodit 13kg, to jsou přibližně 3kg za měsíc. A to se podle mě zvládnou dá, s přehledem.
Pro svou ztrátu váhy jsem si vybrala osvědčenou americkou trenérku Jillian Michaels.
Z prvopočátku nebyla ažtak známá,ale už se doptává do popředí. Jill vás nenechá na pokoji, dokud vám nebude na umření. Jill na vás řve, dělá silně nesympatický obličeje, občas vypadá jako chlap, ale hrozně vás nakopává. Kdyby stála vedle vás a takhle na vás křičela, asi byste ji fakt rádi neměli. Ale ona je v televizi, vy jste doma, ona se na vás nevrhne a tak můžete její křičení jedině ocenit. Pro sebe jsem vybrala 3O DAY SHRED.

CO JE 30 DAY SHRED?
Celé cvičení je založeno na jednoduché a fungující filozofii. Máte 3 levely, z nichž každý má 20 minut. Spolu s úvodním a závěrečným okecáváním něco kolem 30. Každý level začíná 2 minutami zahřátí, zahřátí je vždycky důležitý. Následujou 3 šestiminutová kola - 3 minuty posilování paží a nohou, 2 minuty kardia (poskakování, které vás připraví o poslední zbytky dechu a donutí se potit) a 1 minuta posilování břicha. K posilování budu potřebovat taky činky (naplněné lahve s vodou).

Toto cvičení má 3 levely. Každý se cvičí 1O dní. Každý den obětuji 2Omin cvičení. Slyšeli jste o tom, že tělo začne při cvičení spalovat až po prvních 20 minutách? Tak to se vám asi zdá divný, proč taková světoznámá trenérka nabízí pouhé dvacetiminutové cvičení. Žádný strachy, ona není blbá. Celé cvičení je sestaveno tak, abyste spalovali už od první minuty, aby se váš organismus nastartoval a i po skončení cvičení dále lépe spaloval. Ale především, cvičení má jenom 20 minut, takže platí to, co vám Jill celou dobu připomíná: "Když cvičíte jenom 20 minut, není čas na pauzy!". Za celou dobu se nesmíte zastavit, prostě nesmíte. Tu dvacítku to vydržíte.

"Unless you puke, faint or die, keep going."
- Jillian Michales
Takže, jestli vás to ohromilo a nabudilo jako mě,tak to pojd'te vyzkoušet se mnou! Začínám od pondělí 26.3.2012. Na cvičení mám pevnou vůli, horší je to s přejídáním a sladkým. Ale jelikož budu stále zaneprázdněná,tak mi na to mlsání ani nezbyde čas :).
Každý den vám sem budu psát můj denní jídelníček, to jak se držím a jaké z toho mám pocity :).
Ještě v dnešním následujícím článku zveřejním svou váhu, výšku a míry. Jillian radí si tyto míry zapsat, po 30 dnech je to opravdu zajímavé srovnání, tak uvidím jak se mi povede :). Těšte se a držte mi palce, budu je držet i já vám.

Oslovilo Vás to také? :)
Půjdete do toho se mnou? :)
Napište.



Back to reality!

5. ledna 2012 v 16:54 | KindNaomi
Zpátky do reality dámy a pánové!
A je to tady, máme po svátcích klidu, míru a pokoje. Nic jiného než se vrátit do školy či zaměstnání nám nezbývá. Je to sice náročný život, nás studentů, ale musíme pilně studovat, pak si z toho zaplatíme chleba (jak s oblibou říká naše bývalá profesorka češtiny, která má takovédle podivné názory :D).
Když jsem byla menší, těšila jsem se do školy, ale teď už se těším do zaměstnání. Ve škole jsou sice príma lidi, kteří zažívají stejné trable jako ostatní, ale zase všeho s mírou. Nebudem si nalhávat, že se máme všichni rádi. Pomluvy jedou o všech a všem!

Už dlouho slibujisvou fotku, tak jsem konečně jednu přidám, jsem uplně obyčejná holka. Nečekejte žádnou modelku ;). Tajmeství mé krásy se skrývá uvnitř :)..

Pá KN:))

Kam dál