Poslední příspěvek v lednu?!?

25. března 2012 v 18:53 | KindNaomi
No děcka,
můj blog jsem opravdu zanetbala a jsem si toho plně vědomá. Docela se stydím, jelikož jsem si slibovala, jak jsem budu dávat příspěvky, ale dost jsem zklamala. Nicméně, každého to na nějakou dobu omrzí, ale já se právě dostala do doby, kdy mě začalo blogování opět chybět. Ale můj dnešní příspěvek se bude týkat něčeho úpně jiného. Pokud máte taky potíže s váhou a sami sobě se nelíbíte a máme hrůzu z plavek, tak čtěte dál a zkuste se zapojit a vyzkoušet osvědčené rady.
Nejsem žádná vyžle a dala jsem si předsevzetí do léta-července zhubnout na váhu 55kg. To máme čtyři měsíce času. A ze své nynější váhy budu muset zhodit 13kg, to jsou přibližně 3kg za měsíc. A to se podle mě zvládnou dá, s přehledem.
Pro svou ztrátu váhy jsem si vybrala osvědčenou americkou trenérku Jillian Michaels.
Z prvopočátku nebyla ažtak známá,ale už se doptává do popředí. Jill vás nenechá na pokoji, dokud vám nebude na umření. Jill na vás řve, dělá silně nesympatický obličeje, občas vypadá jako chlap, ale hrozně vás nakopává. Kdyby stála vedle vás a takhle na vás křičela, asi byste ji fakt rádi neměli. Ale ona je v televizi, vy jste doma, ona se na vás nevrhne a tak můžete její křičení jedině ocenit. Pro sebe jsem vybrala 3O DAY SHRED.

CO JE 30 DAY SHRED?
Celé cvičení je založeno na jednoduché a fungující filozofii. Máte 3 levely, z nichž každý má 20 minut. Spolu s úvodním a závěrečným okecáváním něco kolem 30. Každý level začíná 2 minutami zahřátí, zahřátí je vždycky důležitý. Následujou 3 šestiminutová kola - 3 minuty posilování paží a nohou, 2 minuty kardia (poskakování, které vás připraví o poslední zbytky dechu a donutí se potit) a 1 minuta posilování břicha. K posilování budu potřebovat taky činky (naplněné lahve s vodou).

Toto cvičení má 3 levely. Každý se cvičí 1O dní. Každý den obětuji 2Omin cvičení. Slyšeli jste o tom, že tělo začne při cvičení spalovat až po prvních 20 minutách? Tak to se vám asi zdá divný, proč taková světoznámá trenérka nabízí pouhé dvacetiminutové cvičení. Žádný strachy, ona není blbá. Celé cvičení je sestaveno tak, abyste spalovali už od první minuty, aby se váš organismus nastartoval a i po skončení cvičení dále lépe spaloval. Ale především, cvičení má jenom 20 minut, takže platí to, co vám Jill celou dobu připomíná: "Když cvičíte jenom 20 minut, není čas na pauzy!". Za celou dobu se nesmíte zastavit, prostě nesmíte. Tu dvacítku to vydržíte.

"Unless you puke, faint or die, keep going."
- Jillian Michales
Takže, jestli vás to ohromilo a nabudilo jako mě,tak to pojd'te vyzkoušet se mnou! Začínám od pondělí 26.3.2012. Na cvičení mám pevnou vůli, horší je to s přejídáním a sladkým. Ale jelikož budu stále zaneprázdněná,tak mi na to mlsání ani nezbyde čas :).
Každý den vám sem budu psát můj denní jídelníček, to jak se držím a jaké z toho mám pocity :).
Ještě v dnešním následujícím článku zveřejním svou váhu, výšku a míry. Jillian radí si tyto míry zapsat, po 30 dnech je to opravdu zajímavé srovnání, tak uvidím jak se mi povede :). Těšte se a držte mi palce, budu je držet i já vám.

Oslovilo Vás to také? :)
Půjdete do toho se mnou? :)
Napište.


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama